Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket(továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

 

1. ÜZEMELTETŐI ADATOK

 

Cégnév: Danasz Diamandisz EV.

Székhely és levelezési cím: 2376 Hernád Köztársaság u. 7.

Adószám: 55425733-1-33

Nyilvántartási szám: 56074990

Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus elérhetőség: info [kukac] olivaagora [pont] hu

Telefonos elérhetőség: +36 70 503 69 69

 

2. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE


A Webáruházban megjelenített termékek kizárólag elektronikus úton rendelhetőek meg.
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Lekvárok

  • Mézek

  • Szószok

  • Üdítők

  • Ásványvizek

  • Görög csemege

  • Édesség

  • Olajok

  • Alkoholos italok

  • Alkoholmentes italok

  • Krémek

  • Egyéb termékek


A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3. REGISZTRÁCIÓ, SZEMÉLYES ADATOK


A vásárlás regisztráció nélkül nem lehetséges. Regisztrációra a honlap bármely oldalán a Regisztráció menüpont alatt lehetőség van. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi Tájékoztató foglalt adatkezelésekhez hozzájárul. Az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémákért, hibákért a Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után a Fiókom linkre kattintást követően elérhető almenüpontokban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

4. RENDELÉS MENETE

A megvásárolni kívánt terméket helyezd a kosárba a kívánt mennyiségben.

Ha nem szeretnél további termékeket vásárolni, ellenőrizd a kosaradban található megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az egyes termékek mellett megjelenő törlés ikonra kattintva törölhető a termék.


- Szállítási adatok kiválasztása - Számlázási adatok kiválasztása - Felhasználási feltételek elolvasása és elfogadása - Rendelés jóváhagyása - E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. - A beérkezett megrendeléseket minden esetben visszaigazoljuk.
A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő hibás árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA


A megrendelések feldolgozása munkanapokon 12 óráig történik. A megrendelés leadására bármikor lehetőség van. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

6. A MEGRENDELT TERMÉK / HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJÁNAK FIZETÉSÉNEK MÓDJA


A megrendelt terméket a csomag átvételekor kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő személy előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A leadott rendelés értékének előre történő kiegyenlítésére is lehetőség adott, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.

7. HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS, INFORMÁCIÓK


Webáruházunk megrendeléseit a GLS Futárszolgálat teljesíti.
A megrendelés feldolgozását követő első munkanap reggelén átadjuk a csomagod a GLS futárszolgálatnak és két munkanapon belül kézhez kapod. A kézbesítés 8-17 óra közötti időszakban történik. A kiszállításkor az általad megadott kézbesítési címen kell tartózkodnod, mely lehet az otthonod, a munkahelyed, vagy bármely helyszín, melyen kézbesítéskor elérhető vagy.
Egész nap nem kell a futárt a kézbesítési címen várnod. A csomagkiszállítás napján reggel egy értesítő e-mailt fogsz kapni a GLS-től a kiszállítás 3 órás idő intervallumára vonatkozóan, a csomagszámmal, és a GLS telefonos elérhetőségével.
Ha a megrendelést követően szeretnél változatni a kézbesítési címen, vagy időponton, akkor ezt a GLS központi számán tudod módosítani, mely a +36-1-802-0265. A GLS futárszolgálat honlapja: www.gls-hungary.com
A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, ezt követően visszaszállítja nekünk. Utánvétes szállítási mód esetén ilyenkor kénytelenek vagyunk kifizetni a csomag szállítási költégét, ezért a következő rendelés esetén kizárólag előre fizetés vagy személyes vásárlás esetén tudunk kiszolgálni.

8. HÁZHOZ ÉS CSOMAGPONTRA SZÁLLÍTÁS DÍJSZABÁSA


GLS Futárszolgálat belföldi szállítási díja: 990 Ft
A fenti szállítási díjak tartalmazzák a 27% ÁFA-t! A szállítási díjak az Oliva Agora webshop által megszabott árak, nem tükrözik a GLS futárszolgálat aktuális díjszabásait.

9. FELHÍVÁS A CSOMAGOK ÁTVÉTELÉVEL KAPCSOLATOSAN!


Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben ki tudod fizetni annak ellenértékét! Utánvétes kézbesítés esetén az át nem vett, visszaküldött csomagoknak a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Előre utalásos átvételi mód választása esetén a megrendelések ellenértékét legkésőbb két héttel a rendelés feladását követően egyenlítsd ki.

10. SZAVATOSSÁG


A Webáruházban forgalmazott termékeknél alapvető követelmény a magas minőségre való törekvés. Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban mégis valamilyen minőségi problémát tapasztalnál, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info [kukac] olivaagora [pont] hu e-mail címen. Kérjük minden esetben a Webáruház ügyfélszolgálattal vedd fel először a kapcsolatot. Munkatársaink mindent meg fognak tenni a probléma rendezésének érdekében. Amennyiben úgy érzed, hogy panaszod nem nyert megnyugtatóan rendezést, az alábbi fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhatsz:
Budapesti Kereskedelmi és Ipari Kamara mellett működő Békéltető Testület 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Tel: +36 1 214 1826
Fogyasztóvédelmi Főfelügyelet 1088 Budapest, József krt. 6. Tel: +36 1 459 4800

 

11. TÉVEDÉSBŐL LEADOTT MEGRENDELÉS


Ha a megrendelésed véletlenül vagy tévedésből adtad le, vagy a megrendelés véglegesítése után vettél észre bármilyen hibát, de a postázás még nem történt meg, a rendelést ügyfélszolgálatunkon ingyenesen lemondhatod.

 

12. ELÁLLÁS JOGA


A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó egy év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Csak eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vett használatba. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül az Oliva Agora Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

13. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK


A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod az Oliva Agora ÁSZF feltételeit, adatkezelési elveit.